Non autem hoc: igitur ne illud quidem.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quid paulo ante, inquit, dixerim nonne meministi, cum omnis dolor detractus esset, variari, non augeri voluptatem? Apud ceteros autem philosophos, qui quaesivit aliquid, tacet; Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est; Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Nemo igitur esse beatus potest. Duo Reges: constructio interrete. Dicet pro me ipsa virtus nec dubitabit isti vestro beato M. Egone quaeris, inquit, quid sentiam?
Sin dicit obscurari quaedam nec apparere, quia valde parva sint, nos quoque concedimus; Non pugnem cum homine, cur tantum habeat in natura boni; Negat enim summo bono afferre incrementum diem. Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Quae cum essent dicta, discessimus. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Ita fit cum gravior, tum etiam splendidior oratio.
Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego?
Hoc non est positum in nostra actione. Et quod est munus, quod opus sapientiae? Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum.
Piso, familiaris noster, et alia multa et hoc loco Stoicos irridebat: Quid enim?
Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Bork Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Utram tandem linguam nescio? Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Sint modo partes vitae beatae. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis;
Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Ex quo illud efficitur, qui bene cenent omnis libenter cenare, qui libenter, non continuo bene. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. His enim rebus detractis negat se reperire in asotorum vita quod reprehendat.
Commentaires